לקסיקון בחירות

פורסם: 18/02/2015 ב-Uncategorized

פתאום הבנתי שהרבה אנשים מתבלבלים מכיוון שהם לא מבינים מה שאומרים הפוליטיקאים. אז הנה פרשנות, כדי שתדעו, בפעם הבאה.

לקסיקון בחירות

אני לא עוסק בזה                       זה הדבר החשוב ביותר על סדר היום שלי.

אם אכן הדברים נכונים               כמובן שהם נכונים אבל היחצן עדיין לא הכין לי מסרים והעורך דין עוד לא אישר אותם.

הצלחתי/עשיתי/ביצעתי             זה קרה במהלך הקדנציה שלי ואין לי שום בעיה לקחת על זה קרדיט.

במהלך תקופת כהונתי התמודדתי  זה לא אני, זה המצב, קודמי בתפקיד, האיראנים, הפלסטינאים

נעשתה עבודה הכנה                   לא עשינו כלום

הצלחנו/העברנו                         מישהו אחר עשה, אי אפשר להכחיש ואין לי שום בעיה לקחת על זה קרדיט

מה שצריך לעשות הוא                אני אמנם בתפקיד ביצועי, אבל כאן אני רק יועץ.

אני רוצה להציע לנו                    תפסיקו לעשות את מה שאתם עושים

אני רוצה להזכיר לכולנו              עכשיו אני הולך להסיט את הנושא לכיוון לא רלוונטי ולתקוף את הצד השני.

זה לא נכון                                 זה נכון.

זה לא מדויק                              מדויק מאוד.

הנתונים מתייחסים לתקופה…      זה לא אני.

זאת לא השאלה                          זאת כן השאלה.

אני מופתע                                 אני לא מופתע.

בניגוד למה שנאמר כאן               אין לי את העובדות ולכן עכשיו אני עומד להמציא, כי הם לא יכולים לסתור אותי.

הנחיתי את…                             אמרתי להם לעשות דברים שהייתי צריך לעשות כבר לפני שנה.

המצב הביטחוני                          תקציב הביטחון.

המצב הכלכלי                            תקציב המדינה.

האיום האיראני                          תקציב משרד ראש הממשלה.

עתידנו טמון ב…                        עוד משאב לאומי שהולך לטייקון.

לא יעלה על הדעת                      זה בדיוק מה שקורה עכשיו ועוד איך עולה על הדעת.

מדינה דמוקרטית                        רק ליהודים

שמאלנים                                  כל מי שהוא נגדי

ציונות                                      מה שאני עושה

זה נבדק ואושר על-ידי היועץ המשפטי      יש לי פתק לבית המשפט

אנחנו נמשיך…                           זה לא קרה וזה לא יקרה

נפתח את                                   זה לא קרה וזה לא יקרה

עלינו להסיר את החסמים            משפט סטנדרטי במענה על סוגיה כלשהי

מדינה יהודית ודמוקרטית            מדינת הלכה.

שילוב ערכי היהדות                   מדינת הלכה.

השקעה בחינוך                          מדינת הלכה.

לא ניכנע לאיומי ה…                  נכנענו, עשינו דיל והכל יהיה בסדר.

לצערי, הפרסומים בתקשורת       כל מה שלא הצלחתי למנוע

המפלגה הדמוקרטית ביותר        1000 קבלני קולות מחליטים

גנבים                                       ערבים

מחבלים                                    ערבים

קיצונים                                     חברי כנסת ערבים

פורעים                                      ערבים

כתיבת תגובה

