"כי אין הבדל"

פורסם: 11/02/2015 ב-Uncategorized

פעם, החלטתי לעזוב מקום עבודה והלכתי לדבר עם הבוס שלי על העניין הזה. ואז אמרתי לו שהרי שנינו יודעים שהמצב הוא די חרא, אז למה גם הוא לא עוזב.

הוא ענה לי "כי את החרא הזה אני מכיר".

אני חושב שזה די מסכם את סוגיית הבחירות האלה. הרבה מאוד אנשים תוהים אודות העובדה שלמרות הבקבוקים ושרה והמצב והבטחון והפערים ומירי רגב, עדיין לליכוד ולביבי יש לפחות אותה כמות המנדטים בסקרים ואפילו יותר.

מה, הם לא מבינים שהוא דופק אותם? שואלים את עצמם הרבה אנשים נאורים ואינטלגנטיים.

התשובה היא ככל הנראה דומה לתשובה שקיבלתי מהבוס ההוא. אם כבר חרא, אז עדיף משהו שהם מכירים.

אני גם טוען שמתחבא בפנים משהו יותר עמוק וזאת העבודה שאין באמת הבדל מהותי בין האלטרנטיבות. כפי שאני רואה את המצב, רק מרצ והערבים לא ישבו עם ביבי בממשלה. זה אומר כל מיני דברים על המפלגות האלה אבל בראש ובראשונה זה אומר שאין הבדל מהותי ביניהן ולכן, האנשים שמתלבטים בין מפלגות המרכז (שזה כולל – עבודה, ליכוד, כחלון, לפיד, ליברמן) לא בוחרים בין אלטרנטיבות אלא בין העדפות סיגנוניות (שיער, עניבה, סגנון דיבור, בת זוג). אף אחד לא מציע אלטרנטיבה בשום נושא מהותי בחיינו. אז בשביל מה להחליף את ביבי בבוז'י, שואלים את עצמם קוראי העיתון? מה כבר ישתנה?

ואם תהיתם, יש שלושה נושאים מהותיים שאתם חייבים לקבל עליהם תשובה, קודם כל מעצמכם (מה חשוב לכם) ואחר כך מהמפלגה שאתם מוכנים להצביע עבורה.

3 השאלות

 

שמתי תמונה כזאת שתוכלו להדפיס ולשים על המקרר.

תגובות
  1. דוד הקורא הנאמן הגיב:

    מציע להדפיס מגנט למקרר.
    אולי לשנות את הצבעים של התמונה, במקום כחול לבן, משהו כמו ירוק לבן

כתיבת תגובה