פאינה, איפה את?

פורסם: 20/01/2015 ב-Uncategorized
תודו, הוא כל כך חמוד

תודו, הוא כל כך חמוד

אז, בדקתי את התחזית שלי לגבי ישראל ביתנו.

כמו שאתם זוכרים כתבתי כאן, מי אמור לצאת מן הרשימה.

מסתבר שטעיתי לגבי סופה לנדבר אבל צדקתי לגבי כל האחרים. מה שאני לומד מכך הוא שלמעשה ישראל ביתנו, ויתרה לחלוטין על הדבר הזה שנקרא הקול הרוסי, מתוך הנחה שאלה שתמיד מצביעים על רקע אתני ימשיכו לעשות את זה והאחרים לא ישתכנעו.

אבל מה ימכרו ישראל ביתנו? ככל הנראה הם מהמרים על קיצונים ימניים ועל אישיותו הממגנטת של ליברמן. לכן, צריך לשאול, בניטרול הרוסים המסורתיים שמצביעים לישראל ביתנו, כמה מנדטים זה ליברמן? הניחוש שלי הוא כזה: 3 מנדטים מהרוסים ועוד 3 מנדטים מימנים שחושבים שליברמן הוא מגניב.

מה שעוד מעניין לראות הוא שכל המפלגות הולכות בגדול על "הקול הנשי" וכל רשימה מציבה כמה וכמה נשים במקומות מעניינים לכנסת. מה שאני מסיק מכך הוא שמכיוון שכל הרשימות מציבות נשים, תופעת הקול הנשי, תאבד מהעוצמה שלה ובמידה מסויימת האפקט הזה ינוטרל. זה מין הפוך על הפוך כזה. אני מנחש שתהיה ירידה של הבלטת נושאים "נשיים" ודגשים פמיניסטיים במערכת הבחירות הזאת.

אז עכשיו נשאר שהרצוג יציע לכחלון שני משרדים מעניינים ויציע למרצ לרוץ ברשימה משותפת, בסגנון ביבי וליברמן מהפעם הקודמת.

ותזכרו מי כתב את זה ראשון.

כתיבת תגובה

