מספר הערות על הפוליטיקה שלנו

פורסם: 12/01/2015 ב-Uncategorized

1. איך זה שנשיא המדינה לא נסע לפריז לייצג את מדינת ישראל? ובאותו הקשר, התברר כי לשכת ראה"מ אמר שביבי לא יסע כי "השב"כ" לא מרשה. אבל אחר כך כשהתברר שאיווט ובנט נוסעים, השב"כ הסיר את התנגדותו. אין לי אלא להניח כי החברים ביחידה לאבטחת אישים חושבים שהלוחם המהולל בנט והבוס איווט יוכלו להגן על ביבי בפריז.

2. דרך אגב, שמתם לב שאם יש לכם יותר משתי הברות בשם, לא תצליחו להתברג לרשות רשימה פוליטית? (בי-בי, ב-נט, אי-ווט, גל-און, ב-רק, אול-מרט, ב-גין, ר-בין, פ-רס)

3. החלה תקופת הניקוי-פינוי בישראל ביתנו – אהרונוביץ', קירשנבאום, רותם ולנדאו בחוץ. אני מהמר שהבאים ברשימה יהיו – אוחיון, שמיר, ליטניצקי ואולי גם גברת לנדוור.

4.יש שלושה דברים שאף אחד לא מדבר בבחירות האלה כי אלה כמובן נושאי הליבה שלנו – דת או מדינה, שטחים או דמוקרטיה, חברה או חברות. אם אתם יודעים מה יש למי מן המתמודדים לומר על הנושאים האלה, אתם גאונים או שיש לכם מקורות מצויינים.

5. כולם מותחים ביקורת על ביבי – הוא נדחף לשורה הראשונה! אתם לא מבינים, פשוט לא היתה לו ברירה. איך אחרת הוא היה מוכיח לשרה שהוא באמת נסע לפריז?

6. זה רק אני בשוק, או שגם אתם המומים מכך שאריה דרעי חזר למרות שאמר שזהו, שהוא פורש ושחבל על הזמן?

7. אני חושב שזה יפה שראש הממשלה שלנו, שניהל מלחמה בקיץ ושמתמודד עם פיגועים בשטחים ובירושלים, מזמין את יהודי צרפת לבוא, כי אצלנו הכי בטוח ליהודים בעולם.

8. ושאלה ליועץ המשפחתי לממשלה – האם אפשר לנכות את עלות הנסיעה של ביבי לפריז ממימון המפלגות של הליכוד לקראת הבחירות האלה?

9. האמת היא שאני מקנא בצרפתים האלה – אם כבר יש אצלם פיגוע אז זה במעדניה.

10. ובהקשר הזה, בקשה אישית מראש הממשלה – אם אי פעם אני ארצח בזמן שאני עושה קניות בטיב-טעם, אני מאוד מבקש להיקבר בשנז אליזה. זה המעט שאתה יכול לעשות בשבילי.

תגובות
  1. […] מספר הערות על הפוליטיקה שלנו […]

כתיבת תגובה

