אז כמה שווה מנכ"ל?

פורסם: 24/08/2013 ב-Uncategorized

Steve Ballmer

 

אם להסתכל על המקרה המעניין של מנכ"ל מיקרוסופט שהודיע על עזיבתו, אז אפשר לחשב בערך כך – לאחר ההודעה, המניה קפצה בערך ב-7%. יש בערך 8 ושליש מיליארד מניות מיקרוסופט אז אנחנו מדברים על סדר גודל של 18 מיליארד דולר.

אם אני הייתי סטיב באלמר הייתי מתבאס קצת…בעצם הרבה. כלומר, שווי החברה בלעדיו גבוה יותר ב-18 מיליארד דולר. מצד שני, לסטיב יש אי אילו מניות של מיקרוסופט והשווי שלהן קפץ לו די מהר. בטח אישתו אמרה לו שהוא היה צריך לעשות את זה לפני שנה או שנתיים כשהמניה היתה יותר גבוהה.

לזכותו של סטיב באלמר יאמר שהוא אחד המנכלים הבודדים שלקראת התפקיד שלו, לקח הלוואה של מיליארד דולר, כדי לקנות מניות של מיקרוסופט. אם נוחי דנקנר היה מלווה מיליארד דולר כדי לקנות לעצמו מניות של אי.די.בי אז….רגע הוא עשה את זה בעצם רק שאתם שילמתם על המניות האלה והוא קיבל אותן.

מה שזה עוד אומר שבעצם, כל מנכ"ל שמיקרוסופט יביאו, בכל שכר למעשה, יהיה הוצאה די מיזערית. אז אם אתם קוראים את זה במיקרוסופט, אני אשמח לבוא תמורות עשרות בודדות של מיליוני דולרים. תאמינו לי שווה לכם.

כתיבת תגובה

