אין לי מועדון

פורסם: 22/06/2013 ב-Uncategorized

אז, ככה. אין לי כרטיס מועדון. אני לא חבר מועדון. לא, אני לא רוצה לעשות כרטיס מועדון. למה? למה זה עניינך? לא, אני לא מעוניין לתרום חמישה שקלים לילדים. אני לא רוצה שתיים בעשרים.

אני רוצה שתעזבו אותי בשקט. באתי לקנות בסופר. יש לי רשימה. אני יודע בדיוק מה אני רוצה. אם הייתי רוצה להצטרף למועדון הייתי עושה את זה מזמן. אבל לא, אני לא רוצה. אני לא רוצה עוד כרטיס אשראי, ואני לא רוצה לקבל הנחה על מחירים מופקעים ברשת. אני לא רוצה שתעקבו אחרי ההתנהגות הצרכנית שלי ותשלחו לי דואר זבל לבית ולמחשב. אתם לא יודעים מה אני רוצה ומה טוב בשבילי. כי ה"מועדון" מיועד לרשת השיווק, כדי לדחוף עוד מוצרים ולעודד אותי להוציא עוד כסף. המועדון הזה הוא מעליב כי אם הצטרפות למועדון תהפוך אותי למיוחד, אז איזה מן בן אדם אני? ואם זה מה שאתם חושבים, אז איזה מן אנשים אתם?

ואני לא רוצה לתרום. ולא איכפת לי ש"אל-על בשיתוף עם עלה, או מה שזה לא יהיה, תורמים למען מטרה נעלה כלשהי. הם לא. הם רוצים שאני אתרום ושהם ייראו טוב. אתם רוצים לתרום למטרות טובות שופרסל או סופרפארם או אל-על? תורידו 10% מהרווח הנקי, ותתרמו אותו לילדים נזקקים. בעצמכם. או שאולי פשוט תחייבו את עשרות אלפי העובדים שלכם לתרום מהשכר שלהם. או שאולי כל המנהלים יתרמו את הבונוסים שלהם. אבל תעזבו אותי בשקט. אני לא רוצה לתרום בקופה, לא במעבר ולא בטיסה. במקום ללכת לממשלה ולהכריח אותה להקצות את כספי המיסים שלנו למטרות נעלות, אתם מכריחים את כל האנשים המסכנים האלה להתפתל כדי לקבל קצת כסף.

וכשאני בא למלא דלק, זה מה שאני רוצה. דלק. אני לא רוצה עיתון בשקל ומים מינרלים בעשרה. אני לא רוצה מבצעים. באתי לקנות דלק. אל תדחפו לי בכוח דברים שאני לא רוצה.

אני מרחם על המתדלק, על הקופאית ועל הדיילת. מנהל השיווק היצירתי בחברה מכריח אותם לדחוף לנו את כל המבצעים והמועדונים והתרומות ואני מתאר לעצמי שהם גם, היו מעדיפים לוותר על החלק הזה בעבודה. אבל הם לא יכולים.

אל תצטרפו למועדונים, על תתרמו בקופה ואל תקחו שום דבר ב"מבצע". זה לא. אולי בסוף הם יבינו.

תגובות
  1. dr הגיב:

    אם אדוני יפתח מועדון של כאלו שאינם חברים במועדונים, אשמח להצטרף ) כמובן, רק בתנאי
    שיהיה כרטיס חבר מועדון ….)

להשאיר תגובה

