אני לא חושב שזה מחלקת תיירים

פורסם: 28/03/2012 ב-Uncategorized

תחזרו אחרי – אני לא אתלונן יותר שצפוף לי במחלקת תיירים, אני לא אתלונן יותר שצפוף לי במחלקת תיירים…..

את כל כתבה ואת כל התמונות אפשר לראות כאן. דרך אגב, כל הטיסות האלה מתבצעות משדה התעופה בבישקק, בקירגיזיה. תמורת השירות הזה, האמריקאים משלמים לקירגיזים המון כסף ובין השאר נתנו להם גם מטוסים לחברת התעופה המקומית. בבישקק נתנו לי לשתות חלב סוסות תוסס (הרבה פחות טעים ממה שדמיינתם) ושיפודים לארוחת בוקר – יש להם קטע עם בשר.

נראה לי שיש עוד מקום אחד

מתוך כתבה בדיילי מייל - חיילים אמריקאים חוזרים הביתה מאפגניסטן

תגובות
  1. DR הגיב:

    מחר אנחנו טסים לתאילנד ובעוד שלושה ימים ניסע ברכבת לילה לצפון.
    מקווה לקצת יותר מקום.

    שלך,
    דוד (זכרון יעקב)

  2. DR הגיב:

    עכשיו, לאחר רכבת לילה במחלקה שנייה לדרום תאילנד, נראה לי שעדיף להיות חייל אמריקאי.
    היה מעולה (חוץ מהלילה ברכבת)
    שלך
    דויד

להשאיר תגובה

