שטוקהולם או סטוקהולם?

פורסם: 06/12/2011 ב-מה שאנשים עושים, מקומות בעולם, פרס נובל בכימיה

 

בקיצור, זאת Stockholm

אני חורג ממנהגי וכותב פוסט על עיר שעוד לא הייתי בה.

תודות לפרופסור דן שכטמן, שזכה בפרס הנובל לכימיה לשנת 2011, יש לי הזדמנות נדירה לבקר בבירת שבדיה (זה פתרון טוב לסוגיית האיות) ולא רק זאת, אלה גם להיות אורח בטקס הענקת הפרסים ואף ארוחת הערב המלכותית לאחר מכן.

אירוע הענקת פרסי הנובל הוא האירוע, המשמעותי, בשבדיה. בתור שכזה, מדובר בשבוע שלם של אירועים, קבלות פנים, קונצרטים, הרצאות, מסיבות עיתונאים שסובבים כולם, סביב הזוכים והישגיהם.

פרוטוקול הטקסים והאירועים מוקפד מאוד, מתוכנן ביותר וכל פרט זוכה לתשומת לב קפדנית. קיבלתי פירוט מלא ומדויק של כל האירועים, אופן התנהלותם ואת סוג הלבוש לכל אירוע.

כן, כן, אני הולך ללבוש פראק, לאכול ארוחת ערב עם משפחת המלוכה השבדית ולקפוא במזג האוויר הקריר ששורר בימים אלה בשטוקהולם, בין לבין.

הערוץ הראשון וערוץ 10 הולכים לשדר בשידור חי את טקס הענקת הפרסים אז אני אעשה לכם שלום מהאולם.

להשאיר תגובה

