סיפור קטן על שירות לקוחות

פורסם: 25/08/2010 ב-Uncategorized

כל מי שאומר שהוא קנה לעצמו איי-פון כי הוא טלפון טוב או נגן טוב או מאפשר לקרוא מיילים הוא פשוט שקרן.

איי-פון קונים כדי לשחק בו.

זה צעצוע נחמד שבמקרה גם אפשר להתקשר ממנו ואפילו להתחבר לאינטרנט ולקרוא מיילים. אני כמובן קניתי לי איי-פון כי לי יש תירוצים מגניבים אחרים לגמרי – זה חוסך לי לסחוב נגן בנסיעות, אני יכול לקרוא מיילים ולהתחבר לאינטרנט, יש בו מפה של המטרו במוסקבה (באמת, אחלה אפליקציה), אני יכול לבדוק את מזג האוויר בכל מיני מקומות, שערי מטבע, לקרוא ספרים…. רואים, מלא מלא סיפורים.

אז לגבי שירות לקוחות.

התקנתי לי תוכנה לגיבוי פנקס הטלפונים. האמת, רעיון מצויין, איך לא חשבתי קודם. אז הורדתי לי אפליקציה, חינמית, מהחנות.

העיקרון מאוד פשוט – מתקינים, לוחצים על לחצן, האפליקציה לוקחת את הפנקס ושומרת אותו בשרת הענן באינטרנט. מאוד פשוט, אלגנטי ובעיקר, זה לא עבד לי.

זאת אומרת, לחצתי, גיביתי ואז הלכתי לאתר לראות מה עם הגיבוי והוא היה איננו. ניסיתי שוב. לא עזר.

כתבתי לתמיכה שלהם. (אני מזכיר לכם, תוכנה חינמית).

קיבלתי מענה אוטמטי עם מספר פנייה. לאחר כמה שעות, קיבלתי מייל מבן אדם שהציע לי לעשות שוב גיבוי אבל כאשר אני מחובר באמצעות WiFi. גיביתי. ניגשתי לאתר, וראיתי שמתוך 472 טלפונים גובו רק 120.

החלטתי להתעסק עם זה קצת יותר מאוחר (אתם יודעים, אני גם עובד לפעמים). כשחזרתי למחשב, היה לי מייל מהתמיכה – “נראה שלא עבד טוב, נסה שוב”.

ניסיתי שוב. הגיבוי עבד. כל הטלפונים נמצאים, אפשר לערוך אותם. הכל בסדר.

כתבתי להם שהכל בסדר והם ענו לי מייד שהם מאוד שמחים שהכל עובד אצלי כשורה.

אני לא יודע עם זאת חברה גדולה או קטנה, אם עובדים שם 2 או 100 אנשים ואם עונים לי הודים באאוטסורסינג. קיבלתי שירות יוצא מן הכלל עבור תוכנה חינמית שהם מפיצים לאיי-פונים. כשאני משווה את זה לשעתיים המתנה בפרטנר וחיוב מוטעה של כמעט 2400 שקל עבור תיקון, דברים מקבלים פרופורציה.

נראה לי שצריך לקנות את המניות שלהם מייד כשהם מנפיקים.

טוב, אם לא הבנתם, אני ממליץ בחום.

https://www4.ibackup.com/qmanager/idrivelite/jsp/index.jsp

כתיבת תגובה

